Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují poskytování zdravotnických služeb zdravotnickým zařízením FyzioArt (dále jen „Poskytovatel“) klientům (dále jen „Klient“).
1.2. Poskytovatel je registrovaným zdravotnickým zařízením podle zákona Č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách.

2. Poskytované služby
2.1. Poskytovatel nabízí služby v oblasti fyzioterapie, neurologie, rehabilitační a sportovní medicíny, masáží s akreditací služeb pro zdravotnictví a podologie.
2.2. Služby jsou poskytovány na základě objednání Klienta a dle aktuálních kapacit Poskytovatele.

3. Objednávka a rezervace termínů
3.1. Klient může objednávku služeb provést osobně, telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím online rezervačního systému na webových stránkách Poskytovatele.
3.2. Rezervace termínu je platná po dokončení rezervace a jejím potvrzením cestou SMS nebo emailu.
3.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu nebo zrušení rezervace z důvodu provozních nebo jiných nepředvídaných okolností, o čemž bude Klient vždy včas informován.

4. Zrušení nebo změna termínu ze strany Klienta
4.1. Klient může rezervaci zrušit nebo změnit nejpozději 24 hodin před sjednaným termínem, a to telefonicky nebo e-mailem.
4.2. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě než 24 hodin před sjednaným termínem si Poskytovatel vyhrazuje právo požadovat storno poplatek ve výši 100 % ceny sjednané služby.
4.3. Nedostaví.li se klient na sjednaný termín, Poskytovatel si vyhrazuje právo požadovat storno poplatek ve výši 100 % ceny sjednané služby. Klient bude kontaktován telefonicky a/nebo emailem.

5. Ceny a platby za objednané služby
5.1. Aktuální ceník služeb je k dispozici na webových stránkách Poskytovatele a na recepci.
5.2. Platba za služby probíhá v hotovosti, platební kartou nebo bankovním převodem podle domluvy Klienta s Poskytovatelem.
5.3. Ustanovení o úhradě služeb z veřejného zdravotního pojištění jsou uvedena ve smlouvě s konkrétní pojišťovnou.
5.4.  Služby, které nejsou hrazené zdravotními pojišťovnami, případně přesahují časový rámec hrazených služeb, jsou uhrazeny Klientem podle aktuálního ceníku.

6. Práva a povinnosti Klienta
6.1. Klient má právo na informace týkající se podrobností o rezervaci, stejně jako má právo být plně informován o svém zdravotním stavu a o postupech, používaným při terapii.
6.2. Klient je povinen přijít na sjednaný termín včas a informovat Poskytovatele o svém zdravotním stavu.
6.3. Klient je povinen dodržovat doporučení a pokyny terapeutů a lékařů Poskytovatele.

7. Práva a povinnosti Poskytovatele
7.1. Poskytovatel je povinen poskytovat služby v souladu s platnými právními předpisy a odbornými standardy.
7.2. Poskytovatel má právo odmítnout poskytnutí služby v případě, že by to bylo v rozporu s odbornými standardy nebo právními předpisy.

8. Reklamace a škody
8.1. Klient má právo reklamovat poskytnutí služeb, pokud nejsou provedeny v souladu s těmito Podmínkami.
8.2. Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 dnů od poskytnutí služeb.
8.3. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody způsobené nesprávným užitím doporučených postupů.

9. Ochrana osobních údajů
9.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta v souladu s nařízením GDPR a platnými právními předpisy. Podrobné informace jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů Poskytovatele.

10. Závěrečná ustanovení
10.1. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2025
10.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoli upravit, přičemž změny budou oznámeny na webových stránkách Poskytovatele.

Děkujeme, že využíváte služeb FyzioArt!
Účinnost obchodních podmínek je stanovena dnem 1.1.2025